Salgs- & Handelsbetingelser

Generelle oplysninger
Frugtboden v/Thomas Vestergaard
CVR 25217551
Bakkekammen 43
4300 Holbæk
Telefon: +45 28 35 00 11
Mail: frugtboden@frugtboden.dk

***

Betaling Betaling sker på MobilePay 25187 inden leveringen.
Skriv ordrenummeret i beskedfeltet.
Alle beløb er inkl. 25% moms

***

Levering Dag til dag levering (ikke lørdag og søndag samt helligdage).

Vi leverer i nedenstående postnumre…

2670 Greve, 2690 Karlslunde, 2680 Solrød Strand, 4050 Skibby, 4070 Kr. Hyllinge, 4300 Holbæk/Tuse/Tuse Næs/Hagested, 4340 Tølløse, 4350 Ugerløse, 4420 Regstrup, 4390 Vipperød, 4532 Gislinge, 4000 Roskilde C + Trekroner, 4030 Tune, 4600 Køge, 4621 Gadstrup, 4623 Ll. Skensved, 4681 Herfølge.

Hvis du ønsker at afhente dine varer selv, sparer du 10 %.
Brug rabatkoden: Nygade. Varerne afhentes i FRUGTBODEN, Nygade, 4300 Holbæk.
Mandag, onsdag og fredag mellem kl. 12 og 17.

Brug rabatkoden: Roskilde. Varerne afhentes i FRUGTBODEN, Stændertorvet 2 (Persillepigen), 4000 Roskilde.
Mandag, onsdag og fredag mellem kl. 12 og 17.

Husk når du bruger rabatkoden får du ikke dine varer leveret til døren!

Ordrebekræftelse
Sammen med online-bestillingen modtager du en ordrebekræftelse på e-mail.
Har du ikke modtaget din ordrebekræftelse bedes du kontakte os på telefon +45 28 35 00 11.

Fortrydelsesret Der er ingen reklamation på fødevarer – vi henviser til dansk lovgivning.

Persondatapolitik For at du kan indgå aftale med os, har vi brug for følgende oplysninger: Navn, adresse, tlf.nr. og e-mailadresse. Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål at kunne levere varen til dig. Dine oplysninger videregives eller sælges ikke til tredjemand.

Som registreret hos Frugtboden v/Thomas Vestergaard, har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til: frugtboden@frugtboden.dk.

***

Reklamationsret Vi bestræber os meget på at sikre, at alt fra FRUGTBODEN er uden fejl og mangler. Men skulle vi alligevel have overset noget, har du naturligvis mulighed for at reklamere. Du skal reklamere hurtigst muligt og inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen/manglen ved varen. Hvis du reklamerer inden for en uge efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til relevante nævn på området, såfremt betingelserne herfor er opfyldt.

Salgs- og handelsbetingelserne er opdateret marts 2021.